Zwroty i reklamacje

Przygotowanie zwrotu / reklamacji

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. W celu złożenia reklamacji lub chęci zwrócenia produktu kieruj poniższymi krokami.

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Przygotuj formularz reklamacji / zwrotu zgodnie z poniższymi kryteriami. Podane poniżej dane są przykładowe.

 

Rodzaj formularza: reklamacja / odstąpienie od umowy

Imię i nazwisko: np. Jan Kowalski

Adres email do kontaktu: np. jankowalski@example.pl

Numer telefonu do kontaktu: np. 585 652 548

Numer zamówienia: np. 15629

Data zakupu: 21 sierpień 2020

Powód reklamacji / zwrotu: np. Uszkodzone opakowanie

Zwracane produkty: np. 1x Suplementy Cholesterol, 2x B-Complex



2.Przygotowanie wysyłki
Produkt zapakuj w taki sposób, żeby nie został uszkodzony podczas transportu zwrotnego. Do opakowania z produktami wrzuć wypełniony formularz reklamacji / odstąpienia od umowy.

3. Adres wysyłki:
Przesyłkę z produktami należy odesłać na poniższy adres:

SkoczylasSuplementy.pl - Magazyn
ul. Asnyka 34
22-400 Zamość
tel. 576 393 357

UWAGA! Przesyłki wysyłane "za pobraniem" nie są odbierane!


W razie jakichkolwiek pytań możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem poniższego formularza:

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl